Запис Детальніше

Психолого-педагогічні фактори становлення комунікативної компетентності учнів ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2792/
 
Title Психолого-педагогічні фактори становлення комунікативної компетентності учнів ПТНЗ
Psikhologo-pedagogical factors of becoming of communicative competence of students of VTS
 
Creator Карп'юк, М.Д.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті обґрунтовується актуальність розвитку комунікативної компетентності для професійної діяльності учнів ПТНЗ; мотивуються особливості комунікативної взаємодії на основі партнерства.
В статье рассматривается вопрос об актуальности развития коммуникативной компетентности для профессиональной деятельности учащихся ПТУЗ; мотивируются особенности коммуникативного взаимодействия с учётом партнёрских интересов.
The actuality of the development of communicative competence for professional activity of students of vocational schools is grounded in the article; the peculiarities of communicative co-operation are motivated on the basis of partnership.
 
Publisher м. Переяслав-Хмельницький
 
Date 2009-11-26
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2792/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE-%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96_%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%BF%D1%82%D0%BD%D0%B7.pdf
Карп'юк, М.Д. (2009) Psikhologo-pedagogical factors of becoming of communicative competence of students of VTS Психолінгвістика: Психологія. Мовознавство. Соціальні комунікації (3). 203 -213. ISSN 966-8122-43-9