Запис Детальніше

Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2803/
 
Title Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу
 
Creator Флегонтова, Н.М.
 
Subject 37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу, які полягають у виокремленні у навчально-виховному процесі маркетингового напряму підготовки, що в подальшому сприяє формуванню їхньої маркетингової компетентності. Остання розглядається як інтегративна характеристика професійних та особистісних якостей майбутніх учителів, що забезпечується завдяки достатньому рівню маркетингових знань, умінь і навичок.
 
Publisher "Педагогічна преса"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2803/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85_%D1%83%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%B4%D0%BE_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2_%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D1%83.pdf
Флегонтова, Н.М. (2011) Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу Вища освіта України . Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології", 3. pp. 216-225.