Запис Детальніше

Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2840/
http://www.ipto.kiev.ua/files/zbirnik_naukovix_ptaz/modernizaciya/modernizaciya3.pdf
 
Title Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять
 
Creator Савченко , Ірина
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description За умов швидкого застарівання й оновлення інформації, модернізації сучасних інноваційних виробничих технологій, працівники професійно-технічних навчальних закладів змушені знаходитись в постійному процесі педагогічного пошуку. Учні професійно-технічних навчальних закладів, орієнтовані на зростання власної професійної компетентності шляхом навчання упродовж життя, надзвичайно залежать від уміння самостійно знаходити та використовувати інформацію щодо отримання нового знання. Тому в умовах формування єдиного інформаційного освітнього простору в Україні все більше актуалізується проблема розвитку інформаційно-аналітчної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів. В інформаційному суспільстві технології пошуку, оброблення, аналізу інформації важливі як для керівника управління освітою, директора професійно-технічного навчального закладу, так і викладача спеціальних технологій, майстра виробничого навчання, учня. Практика свідчить, що саме володіння технологіями роботи у відкритому інформаційному освітньому середовищі, сформоване педагогічним впливом, значно покращує навчальну саморозвивальну діяльність учнів. Ця проблема, як і кожна з досліджувальних наукових проблем, має власну термінологію та формує понятійно-категоріальний апарат. Стаття знайомить читача з основними тлумаченнями найпоширеніших дефініцій з проблеми розвитку інформаційно-аналітичнох компетентності педагогічних праівників ПТНЗ та доводить, що критеріями розвиненої теорії є чітка багатоаспектна поняттєва система, яка нерозривно пов’язана з процесами інтенсифікації інформатизації освіти. За їх допомогою забезпечується оптимальний зв’язок засобів наукового пошуку і його результату.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2840/1/%D0%94%D0%B5%D1%84%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80._%D1%96%D0%BD%D1%84.%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82.%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF..pdf
Савченко , Ірина (2013) Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошукиі, перспективи: зб. наук. пр., 3 (3). pp. 138-152. ISSN 978-966-644-337-6