Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2866/
|
|
Title |
Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції
|
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
|
|
Description |
У статті розглянуто важливу складову теоретико-методичного забезпечення оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (далі – ЗНЗ) – його модель. Автор виділив структурні компоненти моделі оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ та окреслив зв’язки між ними, визначив функції створеної моделі. Розроблена модель може застосовуватися в процесі подальших наукових досліджень з проблеми оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ, а також для організації процесу оцінювання в навчальному закладі, підготовки спеціалістів, які його здійснюватимуть.
The article describes an important component of the theoretical and methodological support of evaluation of innovative development of a general educational institution. It’s a model of it. The author parted the structural components of the model of evaluation of innovative development of general education institution (subjects, objects, a management, a technology, facilities and resources, results) and the author outlined the connection between this components, he highlighted a theoretical and practical features of the model. The created model can be used in further research on different problems of evaluation of innovative development of general educational institutions, as well as for an organization of the evaluation process in a general educational institution, for a training for teachers to implement this model. В статье рассмотрена важная составляющая теоретико-методического обеспечения оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения – его модель. Автор выделил структурные компоненты модели оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения и очертил связи между ними, выделил теоретические и прикладные функции разработанной модели. Созданная модель может использоваться в процессе дальнейших научных исследований по проблематике оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения, а также для организации процесса оценивания в учебном заведении, для подготовки специалистов к его осуществлению. |
|
Publisher |
ФОП Жовтий О. О.
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2866/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%94.%D0%9E._%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2013) Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (46). pp. 281-286. ISSN 2307-4922 |
|