Запис Детальніше

Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2866/
 
Title Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції
 
Creator Пузіков, Дмитро Олегович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розглянуто важливу складову теоретико-методичного забезпечення оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу (далі – ЗНЗ) – його модель. Автор виділив структурні компоненти моделі оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ та окреслив зв’язки між ними, визначив функції створеної моделі. Розроблена модель може застосовуватися в процесі подальших наукових досліджень з проблеми оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ, а також для організації процесу оцінювання в навчальному закладі, підготовки спеціалістів, які його здійснюватимуть.
The article describes an important component of the theoretical and methodological support of evaluation of innovative development of a general educational institution. It’s a model of it. The author parted the structural components of the model of evaluation of innovative development of general education institution (subjects, objects, a management, a technology, facilities and resources, results) and the author outlined the connection between this components, he highlighted a theoretical and practical features of the model. The created model can be used in further research on different problems of evaluation of innovative development of general educational institutions, as well as for an organization of the evaluation process in a general educational institution, for a training for teachers to implement this model.
В статье рассмотрена важная составляющая теоретико-методического обеспечения оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения – его модель. Автор выделил структурные компоненты модели оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения и очертил связи между ними, выделил теоретические и прикладные функции разработанной модели. Созданная модель может использоваться в процессе дальнейших научных исследований по проблематике оценивания инновационного развития общеобразовательного учебного заведения, а также для организации процесса оценивания в учебном заведении, для подготовки специалистов к его осуществлению.
 
Publisher ФОП Жовтий О. О.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2866/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%94.%D0%9E._%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (orcid.org/0000-0003-2630-6924 <http://orcid.org/0000-0003-2630-6924>) (2013) Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції Психолого-педагогічні проблеми сільської школи (46). pp. 281-286. ISSN 2307-4922