Запис Детальніше

Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2869/
 
Title Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи
 
Creator Кутова, О.М.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У статті обґрунтовується значення педагогічних умов підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів у системі методичної роботи середньої загальноосвітньої школи. Автор визначає поняття “умова”, “педагогічні умови”, аналізує педагогічні умови, необхідні для підготовки учителя до використання технологій естетичного виховання учнів у системі методичної роботи школи, обґрунтовує новий зміст педагогічних умов, які повинні враховувати учителі, готуючись до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи. Викладене у статті дозволяє автору дійти висновку, що педагогічні умови формуються вчителями перш за все у системі методичної роботи школи.
The author considers the pedagogical methods of training teachers to use technology aesthetic education of students in schools methodical robots, justifies a new meaning to the conditions that must take into account the teacher, ready to use technology aesthetic education of students of secondary school.
 
Publisher ТОВ ВД ЕКМО
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2869/1/%D0%9A%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85___2011.pdf
Кутова, О.М. (2011) Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи Освіта дорослих: теорія, досвід, практика, 3 (3). pp. 243-252.