Запис Детальніше

Використання елементів контент-поля електронних підручників у системі професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2891/
377. 1: 371. 671: 004
 
Title Використання елементів контент-поля електронних підручників у системі професійно-технічної освіти
Use of elements of electronoic textbooks’ content field in vocational education system
 
Creator Юрженко, В.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
37.02 General questions of didactics and method
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Метою статті є розкриття сутності реалізації контент–поля у середовищі програмно-інструментальної платформи MOODLE навчальних предметів, які використовуються при підготовці за робітничими професіями у ПТО та використання методу нейролінгвістичного програмування (НЛП) для цього. Конкретно розглядається один з перспективних напрямів реалізації змісту електронних підручників, створюваних для ПТО, який може частково використовувати певні методи, способи впливу, елементи впливу на учнів з арсеналу НЛП з метою підвищення продуктивності використання часу, який проводить підліток за монітором комп’ютера. Аналізується сутність основних елементів з методу НЛП, які можуть отримати суттєву реалізацію у моделюванні освітніх систем. Ці системи в цілому передбачають наявність моделі на основі або раніше надбаного досвіду чи висококласного фахівця у певній сфері. Для системи професійно-технічної освіти в основи моделі пропонується або результативна частина стандарту за тією професією, за якою відбувається навчання учня в ПТНЗ, або ж функціональні способи дії і діяльності, а також сукупність знань і досвіду у висококваліфікованого працівника за обраною професією; акцентування уваги на певних базових поняттях, так званих реперних понятійних системах, які дозволяють опанувати навчальний матеріал за принципом ланцюгово-концентричної побудови, таким чином виділяючи най-більш важливі поняття для сприйняття. Саме в цьому випадку стане при нагоді НЛП з його нейролінгвістичною семантикою.
The objective of the article is to reveal the essence of a content field realization in the environment of a soft-
instrumental platform MOODLE for disciplines used in t
raining according to occupations at vocational schools and use of Neurolinguistic Programming (NLP) method for this purpose.Specifically, one of promising lines for ealization of electronic textbooks’ created for VET which can partially use certain methods, ways of influence, elements of influence on students from the NLP arsenal for the purpose of raising the productivity of time spent by a teenager at a computer’s screen is considered.The nature
of essential NLP method elements that can have substantia
l implementation in modeling of educational systems is analyzed. The systems determine presence of a model based on either previous experience or high-class expert in a certain sphere.For the model of vocational education system the author offers either effective part of a standard according to occupation taught at vocational schools or functional means of action and activity plus aggregate of
knowledge and experience of a skilled worker.The article emphasizes certain base ideas such as rapper conceptual
systems that enable to acquire study material according to a principle of chain-concentric structure hence singling out the most important concepts for perception. In this very case NLP with its neurolinguistic semantics can be useful.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2013-03-23
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2891/1/yurzhenko_%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA_5.pdf
Юрженко, В.В. (2013) Use of elements of electronoic textbooks’ content field in vocational education system Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України (5). pp. 65-72. ISSN 2223-5752