Запис Детальніше

Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2922/
http://ojs.kgpa.km.ua/index.php/peddiscourse/issue/view/18
 
Title Перспективи використання технології формування критичного мислення на лекціях ВНЗ
Prospects of using the technology formation of critical thinking on lectures universities
Перспективы использования технологии формирования критического мышления на лекциях вузов
 
Creator Артюшина, М.В.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто проблему необхідності оновлення навчальних технології у ВНЗ. Показано можливість використання технології формування критичного мислення на лекціях. Окреслено зміст цієї технології, що складається з трьох стадій: виклику, осмислення і рефлексії. Визначено поняття критично-аналітичної лекції. Розкрито її етапи та завдання кожного етапу. Складено перелік методів і прийомів, що можуть використовуватись на різних стадіях проведення критично-аналітичної лекції. Показано проблеми і перешкоди у запровадженні технології формування критичного мислення на лекціях. Описані відгуки студентів щодо ефективності використання цієї технології у реальному навчальному процесі.
В статье рассмотрена проблема необходимости обновления учебных технологий в вузе. Показана возможность использования технологии формирования критического мышления на лекциях. Определено содержание этой технологии, которое состоит из трех стадий: вызова, осмысления и рефлексии. Дано определение понятия критически-аналитической лекции. Раскрыты ее этапы и задачи каждого этапа. Составлен перечень методов и приемов, которые могут использоваться на разных стадиях проведения критически-аналитической лекции. Показано проблемы и препятствия во внедрении технологии формирования критического мышления на лекциях. Приведены отзывы студентов об эффективности использования этой технологии в реальном учебном процессе.
The article is dedicated the problem of the need to update teaching those technologies at the university. The possibility of using technology of the formation of critical thinking in the lectures. The content of this technology, which consists of three phases: the call, reflection and introspection. The definition of the concept of a critical-analytical lecture. Disclosed its stages and tasks of each stage. There is a list of methods and techniques that can be used at different stages of the mission-lection analysis. Shows the problems and obstacles in the implementation of technology of the formation of critical thinking in the lectures. Are students' comments about the effectiveness of this technology in a real learning process.
 
Publisher Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2922/4/peddysk_2013_14_7.pdf
- Артюшина, М.В. (2013) Prospects of using the technology formation of critical thinking on lectures universities Педагогічний дискурс (14). pp. 25-29. ISSN 2309-9127