Запис Детальніше

Методологічні основи розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2928/
 
Title Методологічні основи розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних навчальних закладів
Методологические основы развития информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений
Methodological bases of development of research and information competence of leaders of vocational educational establishments
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 001.8 Methodology
303 Methods of the social sciences
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Рассматривается развитие информационно-аналитической компетентности руководителей профессионально-технических учебных заведений как системный процесс. В основу его моделирования положена теория Гиперкомплексных Динамических Систем. Как инструмент моделирования используется минимаксная модель системы деятельности
Development of research and information competence of leaders of vocational educational establishments as system task is examined. The theory of Hypercomplex Dynamic Systems is fixed in basis of his design. As a design instrument is used minimax model of the system of activity.
 
Publisher Acta Universitatis Portika Euxinus
 
Date 2012-06-08
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2928/1/%D0%91%D0%BE%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%96%D1%8F_2012_Copy.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2012) Methodological bases of development of research and information competence of leaders of vocational educational establishments In: VIII Міжнародна конференція «Стратегія якості у промисловості і освіті» Acta Universitatis Portika Euxinus, Днепропетровск, Варна, Болгария, pp. 302-305. ISBN 978-966-2637-14-4