Запис Детальніше

Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2939/
http://www.ipto.kiev.ua/files/zbirnik_naukovix_ptaz/modernizaciya/modernizaciya3.pdf
 
Title Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять
 
Creator Савченко, Ірина
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description За умов швидкого застарівання й оновлення інформації, модернізації сучасних інноваційних виробничих технологій, працівники професійно-технічних навчальних закладів змушені знаходитись в постійному процесі педагогічного пошуку. Учні професійно-технічних навчальних закладів, орієнтовані на зростання власної професійної компетентності шляхом навчання упродовж життя, надзвичайно залежать від уміння самостійно знаходити та використовувати інформацію щодо отримання нового знання. Тому в умовах формування єдиного інформаційного освітнього простору в Україні все більше актуалізується проблема розвитку інформаційно-аналітчної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів. В інформаційному суспільстві технології пошуку, оброблення, аналізу інформації важливі як для керівника управління освітою, директора професійно-технічного навчального закладу, так і викладача спеціальних технологій, майстра виробничого навчання, учня. Практика свідчить, що саме володіння технологіями роботи у відкритому інформаційному освітньому середовищі, сформоване педагогічним впливом, значно покращує навчальну саморозвивальну діяльність учнів. Ця проблема, як і кожна з досліджувальних наукових проблем, має власну термінологію та формує понятійно-категоріальний апарат. Стаття знайомить читача з основними тлумаченнями найпоширеніших дефініцій з проблеми розвитку інформаційно-аналітичнох компетентності педагогічних праівників ПТНЗ та доводить, що критеріями розвиненої теорії є чітка багатоаспектна поняттєва система, яка нерозривно пов’язана з процесами інтенсифікації інформатизації освіти. За їх допомогою забезпечується оптимальний зв’язок засобів наукового пошуку і його результату.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2939/1/%D0%94%D0%B5%D1%84%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80._%D1%96%D0%BD%D1%84.%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%82.%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF..pdf
Савченко, Ірина (2013) Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошукиі, перспективи: зб. наук. пр., 3 (3). pp. 138-152. ISSN 978-966-644-337-6