Запис Детальніше

Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2944/
 
Title Використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю
Использование технологии коллективной мыслительной деятельности в процессе обучения студентов экономического профиля
Using technology collective mental activity in learning economic profile of students
 
Creator Артюшина, М.В.
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядається проблема недосконалості наявних технологій навчання для вирішення актуальних завдань сучасної економічної освіти в Україні та показується можливість використання технології колективної розумової діяльності у процесі навчання студентів економічного профілю.
В статье рассматривается проблема несовершенства имеющихся технологий обучения для решения актуальных задач современной экономического образования в Украине и показывается возможность использования технологии коллективной мыслительной деятельности в процессе обучения студентов экономического профиля.
The article is dedicated problem of imperfect learning technologies available to address urgent problems of modern economic education in Ukraine and shows the use of the technology of collective thinking activity in the learning process of students in economics.
 
Publisher Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2944/1/%D1%81%D1%82_%D0%90%D1%80%D1%82%D1%8E%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%BA%D0%BE%D0%BB_%D1%80%D0%BE%D0%B7_%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB.pdf
- Артюшина, М.В. (2013) Using technology collective mental activity in learning economic profile of students Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. – Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики, 19 (29). pp. 101-105. ISSN 966-660-082-Х