Запис Детальніше

Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2953/
 
Title Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
 
Creator Гораш, Катерина Вікторівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автором зазначено доцільність застосування суб’єктно-об’єктного підходу до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу, який дасть змогу встановити пріоритети інноваційного розвитку сучасної школи за окремими напрямами її діяльності; означити суб'єкти і об'єкти комплексного оцінювання; визначити характерні ознаки інноваційного поля навчального закладу та забезпечити системне впровадження освітніх інновацій.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2953/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88_14.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу In: Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2013 р. Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 22-24.