Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2953/
|
|
Title |
Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу
|
|
Creator |
Гораш, Катерина Вікторівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автором зазначено доцільність застосування суб’єктно-об’єктного підходу до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього закладу, який дасть змогу встановити пріоритети інноваційного розвитку сучасної школи за окремими напрямами її діяльності; означити суб'єкти і об'єкти комплексного оцінювання; визначити характерні ознаки інноваційного поля навчального закладу та забезпечити системне впровадження освітніх інновацій.
|
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2953/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88_14.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (2014) Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу In: Анотовані результати НДР Інституту педагогіки за 2013 р. Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 22-24. |
|