Запис Детальніше

Упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2959/
http://vlp.com.ua/node/774
 
Title Упровадження інноваційних освітніх технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ
Внедрение инновационных образовательных технологий в учебно-воспитательный процесс ПТУ
Implementation of innovative educational technologies into educational process in vocational school
 
Creator Вайнтрауб, М.А.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Стаття присвячена проблемі реформування системи професійної освіти, зокрема упровадженню інтегрованого розвивального навчання з метою підготовки майбутніх кваліфікованих працівників на якісно новий рівень.
Статья посвящена проблеме реформирования системы профессионального образования, в частности внедрению интегрированного развивающего обучения с целью подготовки квалифицированных работников на качественный уровень.
The article deals with the problem of reforming the system of vocational education, in particular the introduction of an integrated development education in order to prepare skilled workers for high-quality standard.
Key words: integrated developing education, innovative educational technologies.
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2959/1/%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9_doc.pdf
Вайнтрауб, М.А. (2010) Implementation of innovative educational technologies into educational process in vocational school Pedagogy and Psychology of Professional Education, 1-2 (157). pp. 91-98. ISSN 2218-5186