Запис Детальніше

Iнтердисциплінарність сучасної педагогіки: методологічний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/2989/
 
Title Iнтердисциплінарність сучасної педагогіки: методологічний аспект
Interdisciplinarity of modern pedagogy: menhodological aspects
 
Creator Огієнко, О.І.
 
Subject 37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті на основі міждисциплінарного підходу проаналізовано сутнісні характеристики організаційної структури педагогічної науки; досліджено її ґенезу, фактори розвитку; визначено місце педагогіки в системі наук; обґрунтовано можливості розвитку інтердисциплінарного статусу педагогічних субдисциплін.
Basing on the interdisciplinary approach the article analyzes the essential characteristics of the organizational structure of pedagogy; investigates its origins, development factors, the place of pedagogy in the system of sciences; introduces the possibility of developing interdisciplinary status of pedagogical subdisciplines.
 
Publisher Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji
 
Date 2013-09
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/2989/1/%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%84%D0%9D%D0%9A%D0%9E_-%D0%86%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C.pdf
Огієнко, О.І. (2013) Interdisciplinarity of modern pedagogy: menhodological aspects Інтердисциплінарність педагогіки та її субдисциплін. pp. 114-123.