Запис Детальніше

Формування професійно значущих якостей особистості у математичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3044/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?Z21ID=&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=juu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=PREF=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Pippo
 
Title Формування професійно значущих якостей особистості у математичній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю
Formation of Personality’s Professionally Significant Qualities in Students’ Mathematical Training at Vocational Schools of Building profile
 
Creator Гириловська, І.В.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті виділені основні професійно значущі якості особистості майбутнього будівельника та розглянуті фактори, що впивають на їх формування у процесі математичної підготовки учнів професійно-технічних навчальних закладів.
В статье выделены основные профессионально значимые качества личности будущего строителя и рассмотрены факторы, влияющие на их формирование в процессе математической подготовки учащихся профессионально-технических учебных заведений
The article determines main professionally significant qualities of a future builder’s personality and considers the factors that influence their formation in the process of students’ mathematical training at vocational schools.
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3044/1/Hyrylovska_%281%29.pdf
Гириловська, І.В. (2011) Formation of Personality’s Professionally Significant Qualities in Students’ Mathematical Training at Vocational Schools of Building profile Педагогіка і психологія професійної освіти , 5. ISSN 2218-5186