Запис Детальніше

Перспективні напрями розробки проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3058/
 
Title Перспективні напрями розробки проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій
Future directions for the development of economic problems of teacher training universities to design educational technologies
Перспективные направления разработки проблем подготовки преподавателей экономических вузов к проектированию учебных технологий
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті визначено перспективні напрями розвитку наукової проблеми підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій, які представлено на трьох рівнях: соціальному, педагогічному та особистісно-професійному. Обгруновано, що перспективи, визначені для соціального рівня, полягають в підвищенні ролі держави у професійній підготовці викладачів економічних ВНЗ, пропозиції на педагогічному рівні пов’язані з вдосконаленням змістових та процесуальних аспектів підготовки викладачів таких ВНЗ до проектування навчальних технологій, її науково-методичного забезпечення, вдосконалення підготовки викладачів на особистісно-професійному рівні передбачає самоосвіту та професійний саморозвиток.
The article outlines promising directions of scientific problem of training teachers of economic universities to design educational technologies, which are presented at three levels: social, educational and personal-professional. Тhat prospects identified for social level, is to increase the state's role in the training of teachers of economic universities offer on pedagogical levels are associated with the improvement of content and procedural aspects of teacher training universities to design educational technologies, and scientific and methodological support, improve teacher training for personal and professional level involves self-education and professional self-development.
В статье определены перспективные направления разработки проблемы подготовки преподавателей экономических вузов к проектированию учебных технологий, представленные на трех уровнях: социальном, педагогическом и профессионально-личностном. Обосновано, что перспективы, определенные для социального уровня, состоят в повышении роли государства в профессиональной подготовке преподавателей экономических вузов, предложения на педагогическом уровне связаны с улучшением содержательных и процесуальних аспектов подготовки преподавателей таких вузов к проектированию учебных технологий, ее научно-методического обеспечения, усовершенствование подготовки преподавателей на личностно-профессиональном уровне предусматривает самообразование и профессиональное саморазвитие.
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3058/1/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B8_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2_%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%92%D0%9D%D0%97_%D0%B4%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf
Романова, Г.М. (2013) Future directions for the development of economic problems of teacher training universities to design educational technologies Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: науково-практичне видання, 3 (69). pp. 41-46.