Запис Детальніше

Стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3061/
http://visnyk.zu.edu.ua/NumberArticles.php?number_id=90
 
Title Стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій
Strategies individual style designing educational technologies
Стратегии индивидуально-стилевого проектирования учебных технологий
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті визначено та обгрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну („навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання”), процесуальну („сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності”), концептуальну („загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням”), гуманістичну („цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання”).
A concept «Individual-stylish planning of educational technologies» is grounded in the article, these researches of stylish features of planning of educational technologies, which confirmed expedience of selection of such styles, are resulted, as «Konstruktivist»», «Figure», «Konceptualist», «Humanist». The article identified and justified four key strategies individually stylistic design of educational technologies, which are due to the stylistic peculiarities of the teachers and have certain dominant in this activity: constructive (educational goals as planned outputs - learning content”), procedural („the essence of learning activities - educational purpose - algorithm activities”), conceptual („common goals - determination of results of operations and control over their implementation”), humanistic (millennium development of the students ' personality - motivating students to study”).
В статье определены и обоснованы четыре ключевых стратегии индивидуально-стилевого проектирования учебных технологий, которые обусловлены стилевыми особенностями преподавателей и обнаруживают определенные доминанты в этой деятельности: конструктивную („учебные цели как запланированные результаты - содержание обучения”), процессуальную („сущность учебной деятельности - конкретизированые учебные цели - алгоритм деятельности”), концептуальную („общие цели - определение результатов деятельности и контроля за их достижением”), гуманистическую („цели развития личности студентов - мотивирование студентов к обучению”).
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3061/1/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97_%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf
Романова, Г.М. (2013) Strategies individual style designing educational technologies Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: науково-практичне видання, 6 (72). pp. 88-90.