Запис Детальніше

Забезпечення рефлексивного контролю навчання студентів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3090/
 
Title Забезпечення рефлексивного контролю навчання студентів
Providing reflexive monitoring student learning
Обеспечение рефлексивного контроля обучения студентов
 
Creator Романов, Л.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано важливість рефлексивного контролю в навчанні, який спрямований на структуру діяльності самого студента, ґрунтується на його увазі до власних способів діяльності і за своєю сутністю є самоконтролем. Визначено й охарактеризовано такі чинники рефлексивного контролю: спільне розроблення викладачами та студентами системи контролю, систематичне консультування студентів, залучення студентів до перевірки робіт, обговорення й аналіз результатів навчання в навчальній групі.
The article proves the importance of reflexive control training, which aims to structure the activities of the student based on his attention to own ways of activity and is inherently self-control. Are determined and characterized by factors such reflexive control: joint development of teachers and students of the control system, the systematic consultation of students, attraction of students to review the works, discussion and analysis of results of training in a training group.
В статье обоснована важность рефлексивного контроля в обучении, которое направлено на структуру деятельности самого студента, базируется на его внимании к личностным способам деятельности и по своей сути является самоконтролем. Определены и охарактеризованы такие условия рефлексивного контроля: совместная разработка преподавателями и студентами системы контроля, систематичное консультирование студентов, привлечение студентов к проверке работ, обсуждение и анализ результатов обучения в учебной группе.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3090/1/%D0%97%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2.pdf
Романов, Л.А. (2013) Providing reflexive monitoring student learning Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»., 31 (49). pp. 523-529. ISSN 9780966-8840-94-4(7)