Запис Детальніше

Критерій оцінювання якості навчання в ПТНЗ

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3107/
 
Title Критерій оцінювання якості навчання в ПТНЗ
Критерий оценки качества обучения в ПТУ
Criterion for evaluating the quality of teaching in VET
 
Creator Вайнтрауб, М.А.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статье обоснована и приведена модель критерия оценивания межпредметних связей, благодаря чему можно сформировать и проконтролировать ЗУН интегрованых предметов, курсов, упражнений и других.
Содержание учебного материала следует строить на принципах єдиной логики структурирования материала, изучения основных базовых общих понятий и объектов обучения, с использованием интегрированных предметов, курсов, совершенствованием форм, методов и организации учебно-воспитательного процесса, в котором все критерии оценивания ЗУН, творчего мышления и ключевых личностных компетенций должны быть во взаимосвязи.
У статті обгрунтовано і приведено модель критерію оцінювання міжпредметних зв'язків, завдяки чому можна сформувати і проконтролювати ЗУН інтегрованості предметів, курсів, вправ та ін.
Зміст навчального матеріалу слід будувати на принципах єдиної логіки структурування матеріалу, вивчення основних базових загальних понять і об'єктів навчання, з використанням інтегрованих предметів, курсів, удосконаленням форм, методів та організації навчально-виховного процесу, в якому всі критерії оцінювання ЗУН, творчого мислення і ключових особистісних компетенцій повинні бути у взаємозв'язку.
In the article the model and provides criteria for assessing interdisciplinary connections, allowing you to generate and check the Integrated subjects, courses, exercises, and others.
The contents of the material should be based on the principles of logic structuring the material, studying the basic core of general concepts and learning objects, using the integrated subjects, courses, development of forms, methods and organization of educational process in which all the evaluation criteria, creative thinking and key personal skills should be in relationship.
 
Publisher Педагогічна преса
Педагогическая пресса
Pedagogical Press
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3107/1/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%8F%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%B2_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97.pdf
Вайнтрауб, М.А. (2010) Criterion for evaluating the quality of teaching in VET Path of Education, 3 (57). pp. 27-30.