Оцінювання освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості: якісні показники
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3250/
|
|
Title |
Оцінювання освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості: якісні показники
|
|
Creator |
Пузіков, Дмитро Олегович
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.07 Management aspects of educational institutions 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються якісні показники освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості.
В статье рассматриваются качественные показатели образовательного пространства инновационной школы жизнетворчества личности. The article deals with the qualitative indicators of educational space of innovative school zhiznetvorchestva personality. |
|
Publisher |
Комунального закладу "Хортицький навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр" Запорізької обласної ради
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3250/1/%D0%9F%D1%83%D0%B7%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%94.%D0%9E._%D0%9E%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83_%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%94%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Пузіков, Дмитро Олегович (2013) Оцінювання освітнього простору інноваційної школи життєтворчості особистості: якісні показники Українська наукова школа психології і педагогіки життєтворчості: досягнення і орієнтири для ХХІ століття; ювілейний науково-методичний збірник (1). pp. 110-116. ISSN 978-966-8157-38-7 |
|