Фундаменталізація предметів гуманітарного циклу як умова гуманітаризації навчання в старшій школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3323/
|
|
Title |
Фундаменталізація предметів гуманітарного циклу як умова гуманітаризації навчання в старшій школі
|
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Фундаменталізацію навчання в сучасній школі доцільно розглядати як: дидактичний принцип, цілісний багатовимірний процес удосконалення дидактичної системи, компоненти якої трансформуються з урахуванням специфіки принципу фундаментальності; систему умов проектування фундаментального освітнього простору, компонентами якого є: мотиваційний, ціннісно-смисловий, креативний, інтелектуальний, діяльнісний, інформаційний, комунікативний.
|
|
Publisher |
Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3323/1/DTiP_12_1_BOV.pdf
Барановська, Олена Володимирівна (2012) Фундаменталізація предметів гуманітарного циклу як умова гуманітаризації навчання в старшій школі In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 64-66. ISBN ISBN: 978-966-660-833-1 |
|