Запис Детальніше

Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3332/
 
Title Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Парадигма особистісно орієнтованого навчання в центр освітнього процесу ставить учня як активного суб’єкта, який здобуває освіту у формі «особистісного знання». Кожен суб’єкт освітнього процесу розглядається як особистість, яка формує і розвиває власний інтелект. Саме тому справжнім фундаментальним знанням є саме «особистісне знання», що є основою сформованих компетентностей.
 
Publisher Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3332/1/DTiP_12_1_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Компетентнісний підхід до змісту освіти в умовах його фундаменталізації In: Дидактика: теорія і практика Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 20-22. ISBN ISBN: 978-966-660-833-1