Запис Детальніше

Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3364/
 
Title Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці
 
Creator Аніщенко, В.М.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Однією з найголовніших складових процесу навчання є постановка навчальних цілей. Від цієї складової залежить правильність формування змісту навчання, а відтак і його результат. Особливої актуальності цей процес набуває у професійній підготовці виробничого персоналу оскільки, у кінцевому рахунку він впливає на формування продуктивності виробництва.
У статті автор намагається висвітлити принципи і підходи до формування цілей професійного навчання та їх взаємозв’язок з цілями виробництва.
Одной из важнейших составляющих процесса обучения является постановка учебных целей. От этой составляющей зависит правыльность формирования содержания обучения и, таким образом – его результат. Особую актуальность это процесс приобретает в профессиональной подготовке производственного персонала поскольку, в конечном счете, он влияет на формирование производительности производства.
В статье автор делает попытку осветить принципы и подходы к формированию целей профессионального обучения ы их взаимосвязь с целями производства.
 
Publisher Ленінградський державний університет (ЛДУ) імені А.С.Пушкіна
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3364/1/%D0%92_%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B5_%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0__%D1%86%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B9.pdf
- Аніщенко, В.М. (2013) Принципи постановки навчальних цілей у модульній методології Міжнародної Організації Праці Образование как фактор развития интеллектуально-нравственного потенциала личности и современного общества»: Материалы международной научной конференции 28 – 29 ноября 2013 года (1). pp. 201-213. ISSN 978-5-8290-1344-8