Запис Детальніше

Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3388/
 
Title Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Дослідно-експериментальна робота підтвердила гіпотезу про те, що рівень навчально-пізнавальної активності й рівень навчальних досягнень учнів основної школи можуть істотно підвищитися за умови диференціації навчання та застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3388/1/Tza2011_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Дидактичні умови застосування методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів основної школи в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2011 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 20-21.