Запис Детальніше

Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті освіти сучасної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3395/
 
Title Гуманістична парадигма фундаменталізації навчання у змісті освіти сучасної школи
Humanistic paradigm of fundamentalization of training in the content of education modern school
 
Creator Барановська, Олена Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
 
Description Актуальним питанням на сучасному етапі залишається змістове наповнення предметів історичного циклу та гуманітарних предметів. З цією метою здійснено анкетування вчителів та учнів старших класів шкіл м. Києва.
Pressing issue at present is the content of items of the historical cycle and humanities subjects. For this purpose, a survey was conducted of teachers and high school students in Kyiv.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3395/1/Tza13_13_BOV.pdf
Барановська, Олена Володимирівна (2013) Humanistic paradigm of fundamentalization of training in the content of education modern school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2013 рік Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 114-115.