Запис Детальніше

Сучасні підходи до визначення якоcті професійної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3416/
 
Title Сучасні підходи до визначення якоcті професійної освіти
Современные подходы к определению качества профессионального образования
Contemporary approaches to defining the quality of vocational training
 
Creator Закатнов, Д.О.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті проаналізовані сучасні підходи до визначення якості професійно-технічної освіти. Найбільш перспективними є підходи, націлені на особистісно-орієнтовану і компетентнісну парадигми початкової професійної освіти.
In the article contemporary approaches to defining the quality of vocational training are analyzed. The most prospective are those aimed at personality-oriented and competence paradigms of primary vocational training.
В статье проанализированы современные подходы к определению качества профессионально-технического образования. Наиболее перспективными являются подходы, нацеленные на личностно-ориентированную и компетентностную парадигмы начального профессионального образования.
 
Publisher К. : Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3416/1/zbirnik_28_1_2011%282%29.pdf
Закатнов, Д.О. (2011) Contemporary approaches to defining the quality of vocational training Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошуки і перспективи: зб. наук. пр. , 1 (1). pp. 81-91. ISSN 978-966-2553-03-1