Роль шкільного підручника у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3420/
|
|
Title |
Роль шкільного підручника у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів
The role of the school textbook in the formation of general competencies of students |
|
Creator |
Трубачева, Світлана Едуардівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В статье освещается вопрос дидактических особенностей отображения в содержании школьного учебника общеучебной составляющей. Обосновывается подход к систематизации общих учебных компетентностей школьников, обобщенный в виде таблицы, анализирующей шесть основных блоков этих компетентностей с перечислением основных составляющих их видов учебной деятельности. В качестве примера приводится анализ структурно-содержательных возможностей школьного учебника для системного формирования общеучебных компетентностей учеников.
The article covers the problem of didactic peculiarities of the general-educational component in the content of the school textbook. The approach to systematization of general educational competencies of schoolchildren, generalized in the form of a table analyzing six main blocks of these competencies, with the list of the main components of their types of educational activity, is substantiated. An example is an analysis of the structural and content possibilities of a school textbook for the systematic formation of general-school competencies of students. У статті висвітлюється питання дидактичних особливостей відображення в змісті шкільного підручника загальнонавчальної складової. Обгрунтовується підхід до систематизації загальних навчальни компетентностей школярів, узагальнений у вигляді таблиці, що аналізує шість основних блоків цих компетентностей з перерахуванням основних складових їх видів навчальної діяльності. Як приклад наводиться аналіз структурно-змістовних можливостей шкільного підручника для системного формування загальнонавчальних компетентностей учнів. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3420/1/2009_PSP_TSE.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) (2009) The role of the school textbook in the formation of general competencies of students Проблеми сучасного підручника, 1 (9). pp. 50-57. ISSN ISBN 978-966-644-133-4 |
|