Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3423/
http://undip.org.ua |
|
Title |
Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання
|
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Суттєвими ознаками диференціації навчання учнів у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах є створення оптимальних умов для розвитку особистості на основі врахування індивідуальних особливостей учнів, специфіки регіонів, соціальних і культурних чинників, властивих навчальному закладові та його регіональному оточенню. Варіативність застосування різних форм організації роботи на уроці відповідає здібностям і можливостям учнів, дає змогу регулювати їхній темп навчання відповідно до потенційних можливостей, що важливо при диференційованому підході до навчання.
|
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3423/1/Tza2010_BOV.pdf
Барановська, Олена Володимирівна (2011) Варіативність форм організації навчальної діяльності учнів в умовах диференційованого навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік Інститут педагогіки НАПН України, Київ, Україна, pp. 7-8. |
|