Запис Детальніше

Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3424/
http://undip.org.ua
 
Title Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання
 
Creator Бондар, Світлана Пилипівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Визначальним фактором при побудові класифікації методів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів виступає положення особистісно орієнтованого навчання про те, що учень у навчальному процесі може бути об'єктом, суб'єктом і суб'єктом взаємодії. Коли умовно учень є об'єктом навчання, то застосовані вчителем методи для засвоєння навчального матеріалу за характером пізнавальної діяльності будуть пасивними (учень слухає, записує, запам'ятовує, відтворює).
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2011
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3424/1/Tza2010_BSP.pdf
Бондар, Світлана Пилипівна (2011) Класифікація методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та її застосування в умовах диференціації навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік Інститут педагогіки НАПН України, Київ, Україна, pp. 6-7.