Запис Детальніше

Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3463/
 
Title Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності
Organizationally Pedagogical and Psychological Principles of the Students' Valued Support with the Low Level of Academic Progress
Организационно-педагогические и психологические принципы ценностной поддержки студентов с низким уровнем академической успеваемости
 
Creator Музика, О. Л.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
3 Social Sciences
 
Description У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання,
впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).
The article deals with the analysis of the valued support of students with the low level of academic progress. Such
components are selected in the structure of the valued support, as organizationally pedagogical measures (the creation of the motivated valued-informative space by SUNP ''Universum'', Internet resources and social networks, using the advantage of the credit-module system of studies, introduction of practical works at the election of students, perfection of methods of curator's teaching work) and psychological influences (adaptational trainings, professionally oriented tasks and appreciating achievements).
В статье анализируется система предоставления ценностной поддержки студентам с низким уровнем академической успеваемости. В структуре ценностной поддержки выделены такие компоненты, как организационно педагогические мероприятия (создание мотивирующего ценностно-информационного пространства с помощью СУНП ''Универсум'', интернет-ресурсов и социальных сетей, использование
преимуществ кредитно-модульной системы обучения, внедрение практикумов по выбору студентов, совершенствование методов воспитательной работы кураторов) и психологическое влияние (адаптационные тренинги, профессионально-ориентированные задания и оценивание достижений).
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3463/1/Muzyka_O_L_2013_IP.pdf
Музика, О. Л. (2013) Organizationally Pedagogical and Psychological Principles of the Students' Valued Support with the Low Level of Academic Progress // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 58-64.