Запис Детальніше

Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3487/
http://didactics.ucoz.ua
 
Title Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
Кизенко, Василь Іванович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Однією з тенденцій розвитку сучасної освіти є її спрямованість на особистість людини. Перед навчальним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі постає вимога забезпечити умови для оптимального розвитку кожної дитини. Освіта постає як дитиноцентрична, особистісно орієнтована на конкретного учня з його самоціннісними характеристиками. Диференційоване навчання у школі є ефективним, коли створюється сукупність науково обґрунтованих форм диференціації, які відповідають ідеям, педагогічним цінностям, покладеним в основу діяльності загально-освітнього навчального закладу.
 
Publisher Сайт Лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України
 
Date 2013-10-07
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3487/1/Mon-DZDN-2012-op.pdf
Васьківська, Галина Олексіївна and Кизенко, Василь Іванович (2013) Диференціація навчання: через цілісність, наступність і теоретичну обґрунтованість до якості освітнього процесу Discussion Paper. Сайт Лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна.