Запис Детальніше

Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3504/
http://undip.org.ua
 
Title Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях
 
Creator Осадчук, Раїса Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Результати педагогічного експерименту показують, що навчання прийомам самостійної роботі учнів основної школи пов'язано з певними труднощами: відсутність відпрацьовування основних знань, умінь і навичок швидкого, свідомого виконання завдань; чітко обміркованих фронтальних та індивідуальних форм роботи; впровадження диференціації самостійної роботи учнів на навчальних заняттях.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2011
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3504/1/Tza2010_ORI.pdf
Осадчук, Раїса Іванівна (2011) Теоретичні засади диференціації самостійної роботи учнів основної школи на навчальних заняттях In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 12-13.