Запис Детальніше

Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3517/
http://undip.org.ua/news/problemy_suchasnogo_pydruchnyka.php
 
Title Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри
 
Creator Волошена, Вікторія Вікторівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description У статті проаналізовано різні підручники з математики, розглянуто різні підходи до викладу теми про математичне моделювання. Зроблено висновки про недостатність висвітлення цієї теми, на підставі чого і з огляду на необхідності повноцінного вивчення найважливіших елементів методу математичного моделювання в основній школі запропоновано ввести окремий курс за вибором з вивчення методу математичного моделювання.
 
Publisher ІП НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3517/1/2_10.pdf
Волошена, Вікторія Вікторівна (2012) Результати аналізу прикладної спрямованості сучасних підручників з алгебри Збірник наукових праць «Проблеми сучасного підручника» (12). pp. 326-331. ISSN 978-966-644-248-5