Запис Детальніше

Моніторингові дослідження китайських науковців у галузі забезпечення якості загальної середньої освіти у країнах Європи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3534/
 
Title Моніторингові дослідження китайських науковців у галузі забезпечення якості загальної середньої освіти у країнах Європи
Мониторинговые исследования китайских ученых в области обеспечения качества общего среднего образования в странах Европы
Monitoring study of chinese scientists in quality assessment of secondary education in the european countries
 
Creator Шпарик, Оксана Михайлівна
 
Subject 37 Education
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
 
Description У статті аналізуються моніторингові дослідження китайських науковців з систем оцінювання якості освіти європейських країн. Висвітлюються підходи до організації органів управління та контролю якості освіти, системи педагогічних вимірів якості освіти та оцінки діяльності освітніх закладів, які з погляду китайських вчених є ефективними. Визначено специфіку національних систем оцінювання якості освіти і виокремлено тенденції їхнього розвитку у сучасній світовій освітній практиці.
The monitoring study of Chinese scientists in systems educational quality assessment in the European countries are analyzed in the article. The approaches to the organization of the management and control educational quality, systems of educational measurement, evaluation of educational institutions are disclosed. Defined specificity of national systems of educational quality assessment and singled out their development trends in the modern world educational practice.
 
Publisher НМЦ "Немішаєве"
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3534/1/%D0%A8%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_.pdf
- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950 <http://orcid.org/0000-0001-7507-4950>) (2013) Monitoring study of chinese scientists in quality assessment of secondary education in the european countries Нові технології навчання, 77 (77). pp. 32-36. ISSN 5-8238-0603-5