Запис Детальніше

Використання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3553/
http://undip.org.ua
 
Title Використання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників
 
Creator Захарчук, Наталія Василівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description У статті подано детальний аналіз навчальних програм з іноземної мови, що використовуються для підготовки старшокласників. Автор досліджує змістове навантаження підручників, яке сприяє формуванню системи екологічних знань учнів старших класів. Водночас, вивчається й розкривається навчальний потенціал екологічних тем, поданих у підручниках з іноземної мови, й пропонуються шляхи удосконалення їх змісту.
The article presents a detailed analysis of the curriculum in a foreign language used to prepare high school students. The author explores the textbooks content that promotes high school students’ environmental awareness. In addition, the educational potential of environmental themes presented in textbooks in a foreign language is studied, and the ways of improving their content are suggested.
В статье подробно анализируются учебные программы по иностранному языку, которые используются для подготовки старшеклассников. Автор исследует тематическую нагрузку учебников, которая способствует формированию системы экологических знаний учащихся старших классов. Вместе с тем, изучается и раскрывается учебный потенциал экологических тем, представленных в учебниках по иностранному языку, и предлагаются пути совершенствования их содержания.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3553/1/2012_PSP_ZNV.pdf
Захарчук, Наталія Василівна (2012) Використання підручників з іноземної мови у формуванні системи екологічних знань старшокласників Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 376-380. ISSN ISBN 978-966-644-248-5