Запис Детальніше

Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3556/
http://undip.org.ua
 
Title Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень
 
Creator Трубачева, Світлана Едуардівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Стаття присвячена аналізу можливостей шкільного підручника для формування в учнів умінь самоконтролю за ходом навчальної діяльності, які є обов’язковою складовою загальнонавчальних компетентностей. Розглядається доцільність застосування рефлексивних видів навчальної діяльності для їх формування. Наводяться приклади рефлексивних завдань в структурі параграфів шкільного підручника, розроблених на основі рефлексивної методики.
The article is devoted to the problem of forming pupils study self control skills by the textbook. Possibility of the reflexive study activity using in this process settle. Examples of reflexive tasks in the textbook paragraph structure are proposed.
Статья посвящена анализу возможностей школьного учебника для формирования у учащихся умений самоконтроля за учебной деятельностью, которые являются обязательной составляющей их общеучебных компетентностей. Рассматривается целесообразность использования рефлексивных видов учебной деятельности для их формирования. Приводятся примеры рефлексивных заданий в структуре параграфов школьного учебника, разработанных на основе рефлексивной методики.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3556/1/2010_PSP_TSE.pdf
Трубачева, Світлана Едуардівна (2010) Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень Проблеми сучасного підручника, 1 (10). pp. 48-53.