Запис Детальніше

Учитель мистецьких дисциплін у дискурсі педагогічної майстерності: навчально-методичний посібник. Розділ 1.6.Художньо-естетичний світогляд у структурі педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3573/
 
Title Учитель мистецьких дисциплін у дискурсі педагогічної майстерності: навчально-методичний посібник. Розділ 1.6.Художньо-естетичний світогляд у структурі педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін
Teacher artistic disciplines in the discourse of pedagogical skills: teacher's guide. Section 1.6.Artistic and aesthetic worldview the structure of the pedagogical skills of teachers of artistic disciplines
 
Creator Соломаха, С.О.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description У підрозділі «Художньо-естетичний світогляд у структурі педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін» С. Соломаха обґрунтувала, що специфіка педагогічної діяльності викладачів мистецьких дисциплін полягає у роботі з художнім текстом, який має потужний освітній й світоглядний потенціал. Він виявляється у пошуках смислу художнього твору, коли не лише здобуваються певні мистецькі знання і навички, а здійснюється переосмислення особистісної позиції щодо художньо-естетичних та морально-етичних цінностей, ідеалів, переконань. Шляхом пошуку смислових значень символів у текстах культури, на думку дослідниці, здійснюється розвиток культури педагога й культури студента, учня, що поєднує логіку дослідника із художньо-естетичною образністю митця.
n Section " Art and the aesthetic worldview of the structure of the pedagogical skills of teachers of artistic disciplines " S. Solomacha substantiated that the specific teaching activities of teachers of artistic disciplines is the work of a literary text , which has a strong educational and ideological potential. It is manifested in search of the meaning of a work of art when not only acquired some artistic skills , and performed rethinking personal position on artistic and aesthetic , moral and ethical values, ideals and beliefs. By finding meanings of symbols in the texts of culture , according to the researcher carried out the culture of teacher and student culture , student, researcher combines logic with artistic and aesthetic imagery of the artist.
 
Publisher Бердянський державний педагогічний університет
 
Date 2013
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3573/1/%D0%A5%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%8C%D0%BE-%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BB%D1%8F%D0%B4_%D1%83_%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%96_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BC.pdf
Соломаха, С.О. (2013) Teacher artistic disciplines in the discourse of pedagogical skills: teacher's guide. Section 1.6.Artistic and aesthetic worldview the structure of the pedagogical skills of teachers of artistic disciplines Учитель мистецьких дисциплін у дискурсі педагогічної майстерності: навчально-методичний посібник . Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ, Україна.