Formation of upper schoolchildrens professional self-determination by means of foreign language
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3630/
|
|
Title |
Formation of upper schoolchildrens professional self-determination by means of foreign language
Формування професійного самовизначення старшокласників засобами іноземної мови |
|
Creator |
Полонська, Тамара Костянтинівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
The article, basing on the analysis of current textbooks in foreign languages or 10th and 11th forms of a secondary school, deals with actual problems of upper schoolchildren’s self-determination on the lessons of foreign language. The author of the publication suggests some new technologies of teaching foreign languages which would be interesting and useful for upper school pupils in forming their professional orientation by the means of foreign language.
У статті розглядаються актуальні питання професійної орієнтації учнів старшої школи, зокрема формування їхнього професійного самовизначення, на уроках іноземної мови. Аналіз чинних підручників з англійської та французької мов для 10-х і 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень) показав, що передбачені в них форми і методи профорієнтаційної роботи є недостатніми, мало зорієнтованими на сучасні престижні професії, які прямо або опосередковано пов’язані зі знанням іноземних мов. Іноземна мова як навчальний предмет має великі можливості, щоб орієнтувати старших школярів у світі професій, що їх цікавлять, а також сприяти формуванню професійно важливих якостей особистості. Автор публікації пропонує ширше використовувати в підручниках з іноземних мов і посібниках з елективних курсів технології інтерактивного навчання іноземної мови (навчання у взаємодії), зокрема рефлексивні методи формування професійного самовизначення учнів 10–11-х класів: інтелект-карти, алгоритми, опорні конспекти, рольові профорієнтаційні ігри, конкурси тощо. Опис зазначених методів супроводжується конкретними прикладами. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3630/1/22-24_Polonska_.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2013) Formation of upper schoolchildrens professional self-determination by means of foreign language Проблеми сучасного підручника (13). pp. 206-215. |
|