Запис Детальніше

Психолого-педагогічний супровід як інструмент цілісного розвитку та саморозвитку в професійному самовизначенні учнівської молоді: арт-терапевтичний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3677/
 
Title Психолого-педагогічний супровід як інструмент цілісного розвитку та саморозвитку в професійному самовизначенні учнівської молоді: арт-терапевтичний підхід
Psychoeducational support as an instrument of integral development and self-development in professional self-determination of students’ youth: art- therapeutic approach.
 
Creator Злочевська, Л.С.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Розглянуто основні напрями роботи психолого-педагогічного супроводу в сучасних соціально-економічних умовах. Презентовано арт-технології та їх можливості використання у навчально-виховному процесі.
Рассмотрены направления работы психолого-педагогического сопровождения в современных социально-экономических условиях. Презентованы арт-технологии и возможности их использования в учебно-воспитательном процессе.
The main fields of psychoeducational support in modern social-economic conditions are considered. Art-technologies and their availabilities for teaching and educational process are presented.
 
Publisher Педагогічна преса"
 
Date 2013
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3677/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3__%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2__%D0%B4_%D1%8F%D0%BA___%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.pdf
Злочевська, Л.С. (2013) Psychoeducational support as an instrument of integral development and self-development in professional self-determination of students’ youth: art- therapeutic approach. Журнал «Професійно-технічна освіта» , 1 (54). pp. 46-50.