Запис Детальніше

Чому і як навчати учнів історичної інтерпретації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3718/
 
Title Чому і як навчати учнів історичної інтерпретації
Why and how to teach pupils the historical interpretation
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
 
Description Проблема, яку на нашу думку доцільно обговорити, стає очевидною, коли гортаємо сторінки будь-якого підручника з історії, як для вищої, так і для середньої школи. Постійні дискусії, що точаться навколо цих підручників не лише у спеціальних виданнях, а й в ЗМІ та Інтернеті, свідчать, що цей аспект, пов’язаний з «об’єктивністю шкільної історії», є дуже актуальним у сучасних умовах і став важливою складовою сучасного життя істориків, методистів та вчителів історії.
There are a lot of discussions around textbooks about history for higher and secondary schools not only in special editions, but also in the media and Internet. The main problem of "objectivity of school history" is very important in today's environment and become an important part of modern living historians, history teachers and methodists.
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3718/1/%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD1.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (2013) Why and how to teach pupils the historical interpretation Вересень. pp. 3-11.