Запис Детальніше

Методика розвитку критичного мислення на уроках історії (ч. 2)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3726/
 
Title Методика розвитку критичного мислення на уроках історії (ч. 2)
Methods of critical thinking on the lessons of history (p. 1)
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
 
Description Ідея розвитку критичного мислення є досить новою для української дидактики. Сьогодні є очевидним, що критичне мислення означає не негативізм суджень або критику, а розумний розгляд різноманітності підходів, для того щоб сформулювати обґрунтовані судження й приймати адекватні рішення. Критичне мислення – це здатність ставити нові питання, добирати різноманітні аргументи, приймати незалежні, продумані рішення. Тому прибічників розвитку критичного мислення стає дедалі більше.
The idea of critical thinking is fairly new to the Ukrainian didactics. Today critical thinking means no negativity judgment or criticism, but reasonable consideration of the diversity of approaches in order to formulate sound judgments and take appropriate decisions. Critical thinking - the ability to ask new questions, tailoring the various arguments make independent, thoughtful decision. Therefore, advocates of critical thinking is becoming increasingly
greater.
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3726/1/%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD2.PDF
- Пометун, Олена Іванівна (2012) Methods of critical thinking on the lessons of history (p. 1) Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 2. pp. 3-7.