Запис Детальніше

Пізнавально-виховна інформація як засіб розвитку самосвідомості учнів ПТНЗ в процесі професійної комунікативної взаємодії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3736/
 
Title Пізнавально-виховна інформація як засіб розвитку самосвідомості учнів ПТНЗ в процесі професійної комунікативної взаємодії
Cognitive educate information as mean of development of consciousness of students of VTS in the process of professional communicative co-operation
 
Creator Карп'юк, М.Д.
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглядається питання щодо необхідності вводити в навчально-виховні форми роботи з професійною молоддю ПТНЗ різноманітну інноваційну інформацію, що спрямована на самоактуалізацію, самопізнання та розвиток самосвідомості майбутніх кваліфікованих робітників – девізи, афірмації, медитації, молитви, спрямовані на гармонізацію внутрішнього світу майбутнього кваліфікованого робітника.
В статье рассматривается вопрос о необходимости вводить в учебно-воспитательные формы работы с профессиональной молодежью ПТУЗ разностороннюю инновационную информацию, направленную на самоактуализацию, самопознание и развитие самосознания будущих квалифицированных работников – девизы, афирмации, медитации, молитвы, направленные на гармонизацию внутреннего мира будущего квалифицированного работника.
The problem of the necessity to introduce into educational forms of work with professional youth of PTEI different innovative information directed to the self-actualization, self-knowledge and development of self-consciousness of the future qualified workers – mottoes, affirmations, meditations, prayers, directed to the harmonization of the inner world of the future qualified worker is considered in this article.
 
Publisher Переяслав-Хмельницький університет імені Григорія Сковороди
 
Date 2011-09-01
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3736/1/%D0%9F%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F__%D1%8F%D0%BA_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1_%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83_%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96__%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97__%D0%B2_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96__%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97.pdf
Карп'юк, М.Д. (2011) Cognitive educate information as mean of development of consciousness of students of VTS in the process of professional communicative co-operation Психолінгвістика: Психологія. Мовознавство. Соціальні комунікації (9). 70 -82. ISSN 966-8122-59-7