Запис Детальніше

Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3748/
 
Title Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти
 
Creator Варзацька, Лариса Олександрівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Мотиваційні, змістові, операційні складники
компетентнісного навчання рідної мови, схарактеризовано способи
структурування навчального матеріалу в підручниках, які ґрунтуються на
послідовному використанні дидактичних і розвивальних функцій
системних зв’язків між фонетичними, лексичними, граматичними
поняттями, завдяки чому досягається єдність мовного і мовленнєвого
розвитку учнів, створюються оптимальні умови для самопізнання,
саморозвитку, для формування ідеалів добра, краси, істини, любові до
рідної землі, її культури, утвердження активної життєвої позиції.
In this article the motivational, informative, operational components
of a competent mother-tongue education, characterized by means of structuring
the learning material in the textbooks, which are based on the sequential use of
didactic and developmental functions of systemic linkages between phonetic,
lexical, grammatical concepts, and thus a unity of language and speech
development of students, created optimal conditions for self-knowledge, selfdevelopment,
the formation of ideals of goodness, beauty, truth, love for his
native land, its culture, the adoption of active life position.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3748/1/1_05.pdf
Варзацька, Лариса Олександрівна (2012) Підручник з української мови як модель компетентнісної початкової освіти Проблеми сучасного підручника (12). pp. 32-42.