Шкільні підручники з історії в 40-50-ті рр. ХХ ст: питання диференціації змісту
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3757/
|
|
| Title |
Шкільні підручники з історії в 40-50-ті рр. ХХ ст: питання диференціації змісту
The diferentiation in the content of school textbooks on history ( 40-50 of XX-th century) |
|
| Creator |
Гупан, Нестор Миколайович
|
|
| Subject |
373 Kinds of school providing general education
93/94 History |
|
| Description |
У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40 – 50-тих роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.
|
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3757/1/9-11%D0%93%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BD.pdf
- Гупан, Нестор Миколайович (2013) The diferentiation in the content of school textbooks on history ( 40-50 of XX-th century) Проблеми сучасного підручника (13). pp. 72-80. |
|