Запис Детальніше

Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3759/
http://www.zu.edu.ua/
 
Title Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів
The Ways of Improving Communicative Component of the Content of Curriculum and Textbooks for Future Environmentalists
Пути усовершенствования коммуникативной составляющей содержания учебных программ и учебников для будущих экологов
 
Creator Захарчук, Наталія Василівна
 
Subject 378 Higher education. Universities. Academic study
502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them
 
Description У статті детально проаналізовані навчальні програми і підручники з гуманітарних дисциплін (основи психології та педагогіки, українська та зарубіжна культура, ділова українська мова, іноземна мова), що використовуються для підготовки студентів-екологів у вищих навчальних закладах. Досліджено змістове навантаження навчальних підручників з гуманітарних дисциплін, яке сприяє формуванню професійної міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх фахівців з екології. Разом з тим, запропоновані шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм з гуманітарних дисциплін у межах інтегративного підходу до їх викладання.
The paper analyzes the curriculum and textbooks for the Humanities (Principles of Psychology and Pedagogy, Ukrainian and Foreign Cultures, Business Ukrainian language, Foreign language) used to prepare future ecologists in higher educational institutions. The context of the textbooks for the Humanities, which promotes professional intercultural communication competence of future specialists in ecology is studied. Besides, the ways to improve the communicative component of the humanities curricula are suggested within integrative approach to teaching.
В статье подробно проанализированы учебные программы и учебники по гуманитарным дисциплинам (основы психологии и педагогики, украинская и зарубежная культура, деловой украинский язык, иностранный язык), которые используются для подготовки студентов-экологов в высших учебных заведениях. Исследовано содержание учебников по гуманитарным дисциплинам, которое способствует формированию профессиональной межкультурной коммуникативной компетенции будущих специалистов по экологии. Вместе с тем, предложены пути совершенствования коммуникативной составляющей содержания учебных программ по гуманитарным дисциплинам в рамках интегративного подхода к их преподаванию.
 
Publisher Житомирський державний університет імені І. Франка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3759/1/2012_VZhDU_66_ZNV.pdf
Захарчук, Наталія Василівна (2012) The Ways of Improving Communicative Component of the Content of Curriculum and Textbooks for Future Environmentalists Вісник Житомирського державного університету імені І. Франка (66). pp. 71-75.