Запис Детальніше

Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3768/
 
Title Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі
 
Creator Липова, Людмила Андріївна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
5 Мathematics. natural sciences
 
Description Фундаменталізація — процес якісної зміни освіти, який уможливлює усунення перевантаження учнів і водночас сприяє генералізації стрижневих знань з основних предметів. Наукове трактування концепції фундаменталізації освіти дано в Меморандумі міжнародного симпозіуму ЮНЕСКО «Фундаментальна (природнича і гуманітарна) університетська освіта» ще в 1994 р. У ньому наголошується, що тільки фундаментальна освіта дає універсальні базові, цілісні і глибокі знання.
 
Publisher ТОВ "Пресс Альянс"
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3768/1/2014_DDSh_01-02_LLA.pdf
Липова, Людмила Андріївна (2014) Модель фундаменталізації змісту природничої освіти в загальноосвітній школі Довідник директора школи, 1-2. pp. 39-47.