Запис Детальніше

Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3772/
 
Title Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Нова редакція Державного стандарту
загальної середньої освіти визначає концептуальні засади реалізації
освітньої галузі «Природознавство» та фізики як її важливої компоненти.
Створення навчальної програми базового курсу фізики, яка деталізує
змістові лінії, визначені стандартом, та вимоги до рівня їх опанування
учнями загальноосвітньої школи, розпочинає процес формування науково-
методичного забезпечення. Його основою має стати підручник з фізики,
побудований за сучасними парадигмальними підходами. За останнє
десятиріччя вітчизняна дидактика напрацювала значний науковий досвід
створення підручника з фізики. Актуальними залишаються питання
розроблення системи вимог до цієї навчальної книги як основи
дидактичних систем навчання в загальноосвітній школі. Від їх
ефективного розв’язання залежатиме не тільки досягнення основних цілей
навчання фізики, а й успіх загальної середньої освіти в цілому.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3772/1/1_10.pdf
Головко, Микола Васильович (2012) Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики Проблеми сучасного підручника (12). pp. 71-77.