Запис Детальніше

Особливості комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3780/
37.064.2: 3795
 
Title Особливості комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля
Features communicative interaction between teachers and students in the process of organizing leisure
 
Creator Флегонтова, Н.М.
 
Subject 001.8 Methodology
378 Higher education. Universities. Academic study
379.8 Leisure
 
Description У статті розглядається проблема комунікативної взаємодії вчителя і учнів у процесі організації культурного дозвілля, зокрема, приділяється увага її особливостям. Розкриваються можливості подолання культурної аномії шляхом організації культурного дозвілля учнів та доцільного педагогічного керівництва цим процесом.
In the article the problem of communication cooperation between teacher and pupils in the process of cultural leisure its features are considered. Overcoming of cultural anomie of pupils by cultural entertainment and appropriate pedagogical guidance of this process are revealed.
 
Publisher "Педагогічна преса"
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3780/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F_%D1%96_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2_%D1%83_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%96_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F.pdf
Флегонтова, Н.М. (2011) Features communicative interaction between teachers and students in the process of organizing leisure Вища освіта України.Тем.вип.:Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології, 3. pp. 216-225. ISSN 2078-1016