Диференціація у змісті шкільних підручників (20-ті – початок 30-х років ХХ століття)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3784/
|
|
Title |
Диференціація у змісті шкільних підручників (20-ті – початок 30-х років ХХ століття)
|
|
Creator |
Гупан, Нестор Миколайович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Основні питання диференціації навчання засобами шкільного підручника у 20-30-х роках ХХ ст. Відображено основні зміни в українському підручникотворенн, зумовлені зміною освітньої парадигми в умовах радянізації школи. Досліджено особливості і напряги диференціації, зокрема за віковими особливостями й соціальними ознаками учнів.
The paper describes the main points of dsfferentiation of teaching andlearning by school textbooks in the 20-30-years of the twentieth century. The main changes in the development of textbooks are reflected due to the change of educational paradigm in the Soviet school. The features and areas of differentiation characterized particularly by age and social characteristics of students. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3784/1/1_13.pdf
- Гупан, Нестор Миколайович (2012) Диференціація у змісті шкільних підручників (20-ті – початок 30-х років ХХ століття) Проблеми сучасного підручника (12). pp. 90-97. |
|