Роль писемних джерел як компонента підручника з історії України в розвитку історичної компетентності учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/3983/
|
|
Title |
Роль писемних джерел як компонента підручника з історії України в розвитку історичної компетентності учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму
|
|
Creator |
Алєксєєнко, Ірина Вікторівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
Йдеться про роботу з писемними джерелами на уроках історії України в класах суспільно-гуманітарного напряму. Розкрито різні підходи до ролі писемного історичного джерела у розвитку предметної історичної компетентності старшокласників (зокрема, її аксіологічної складової). Зосереджено увагу на важливості вироблення алгоритму аналізу писемних джерел на уроках історії України. Згадуються оповідні та актові джерела. Наводяться конкретні приклади організації роботи з писемними джерелами на уроках історії України в профільних класах. The article is about using written sources at the History of Ukraine lessons in humanitarian classes. Different approaches of the role of the written historical source are discovered in the historical development of the subject competence students (in particular, its axiological component). The research points to the importance of developing an algorithm analysis of written sources from history of Ukraine and gives specific examples of work with written sources at the lessons of the history of Ukraine. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/3983/1/2_02.pdf
- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2012) Роль писемних джерел як компонента підручника з історії України в розвитку історичної компетентності учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму Проблеми сучасного підручника (12). pp. 275-280. |
|