Особливості диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі в умовах добору і реалізації змісту підручника «Технології»
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/4002/
|
|
Title |
Особливості диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі в умовах добору і реалізації змісту підручника «Технології»
|
|
Creator |
Васьківський, Микола Васильович
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядається питання диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі засобами підручника «Технології». Окреслюються деякі аспекти індивідуального підходу до учнів в умовах реалізації змісту навчального матеріалу.
The article discusses the problems of differentiation and individualization of education in primary school by means of the tutorial "Technologies". It also defines some aspects of an individual approach to students in the content of study material realization. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/4002/1/2_08.pdf
- Васьківський, Микола Васильович (2012) Особливості диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі в умовах добору і реалізації змісту підручника «Технології» Проблеми сучасного підручника (12). pp. 311-319. |
|